onsdag 30 september 2009

Training

Today !
Har jobbat först på Nordåsen och efter klockan ett på Berghult.
- kommer du imon också isabelle?
- nej
- då ska du få en kram innan du går
" cute little boy!"

- Om jag säger ett ord så vill jag att ni säger det första ni tänker på :)
- vadå? som hallonsylt?
"haha söta lilla födelsedagsbarn!"

Ikväll blir det träning med Lilla Linda :)
Sen hem till lilla pojken min, lite candy maby? <3

Yesterday yester me yester you (8)

Ja igår var en underbar morgon att vakna upp, inte älsklingens snooze =) Sen efter att ha kört honom till tåget då bussfan inte kom, åkte jag till ica och inhandlade frukost att ta med hem till Mimmi mormor. Det blev en hel dag med min lilla papuchula och fåtöljletande och mys! Alltid hon i mitt hjärta!
Kvällen innebar träning med Ida och lite Bodyjam :) dancing my self into some kind of chape :p
Roligaste var ändå efter träningen då larmet gick om och om igen, vi asgarvade och männen kollade på oss med en vek kommentar : är det eran bil eller? Jag dog av skratt!

1 kommentar:

Ida Bernhardsson sa...

Hahahahhaa!!! Jävla bil-jävel! Men roligt var det! Kyss