måndag 7 september 2009

Tanken på att skapa en ny blogg

Ja tanken på att skapa en ny blogg slog mig, gjorde det men ändrade mig och här är jag igen, inte för att jag tror mig ha några trogna läsare efter min otroligt aktiva uppdatering...
Får se hur det blir kanske behöver en ny blogg över det nya livet som inte innefattar Forshaga.. Måste erkänna att jag idag saknat det som fan och bara känt mig ensam, hjälper inte att se bilder på mig och Jop..

Men älsklingen slutar jobbet och jag får dela dagar och varje natt med honom <3 Och ikväll ska det äntligen bli lite lek med Peet och Linda! Onödigt att klaga när man egentligen har det väldigt bra. -keep up the smile! nu blir det lite food och sen kanske jag ska gå och sola this white ass så att man inte behöver känna sig lika blek bredvid Sina :P lättare sagt än gjort!

-"You are sure home early"

Inga kommentarer: