söndag 20 september 2009

Great weekend



Shit changes..


Har varit en super mysig helg, och det var oerhört roligt att få träffa vännerna från forshaga. Man blir så van vid sitt "andra" liv när man kommer hem att man lite sådär glömmer, eller snarare förtränger forshaga för att det gör ont att sakna massa vänner som bor långt borta. Men Sandy och Blondie bor nära, skärpning på mig!


Det gjorde samtidigt ont, jag är en männsika som har oerhört svårt för förändring... och denna förändring är för mig inget bra, att jag själv är orsaken känns inte heller som någonting som gör det bättre, men jag har haft den bästa tiden med henne, och det gör mig evigt tacksam!


"- Vi får ta det som det kommer"

Samtidigt har det varit jätte konstigt att vara ifrån min Sina hela helgen, det är bra att få längta, och det gör jag så ska bli så mysigt när han kommer hem från jobbet ikväll om några timmar! Bara krama om honom =)!

Imon bär det av till bio eller filmkväll med Lindhoe :) and Peet? looking forward to!

Bilder har jag lagt till för att min mobil, denna modell återigen gick sönder och 3.dje gången gilt fick jag pengarna tillbaka och är nu på mobiljakt! vilken ska jag ta och vad får den kosta... det är frågan :P

tudeloo!

Inga kommentarer: