torsdag 17 september 2009

At Dad's




Sitter hemma hos pappa och Ulla, dom och Sina sitter i soffan och tittar på comedy fightclub :) " waist of time att ha fotografiskt minne och vara blind!


Var evigheter sedan jag var här sist och har saknat det som bara den, jag saknar tiden då man alltid hade bestämd pappa tid, jag menar det var sommar när jag sov här sist och det är skamligt... jag måste säga att det gör mig väldigt ledsen, men gud va härligt rofylld man blir när man kommer hit sen.

Snart ska vi upp och imon bär det av till Sandra för att träffa alla friends of Forshaga och påbörja en förhoppningsvis jätte mysig helg med kräftskiva (med nått ätbart :P )

Helt slut nu, och då har man bara spenderat 2 timmar på jobbet med småbarnen :P så nu är det snart sova dags för att komma upp imonbitti :)



- "dörrarna stängs! She can't catch me in them little high heals!"

Inga kommentarer: