måndag 21 september 2009

Mom is my world

I ur och skur finns hon vid min sida...
Tjat och klagan utgör en minimal tid i hennes liv, hon ger mig alltid ett leende på läpparna, uppmuntrande ord, visa tankar, och en livsglädje och motivation likt ingen annan!

Sen dag 1 har hon varit min bästa vän och det kommer hon förbli tills sista dagen någon av oss vandrar på denna jord.
Hon är inte bara min själsfrände och min största förebild.. hon är min stolthet, min axel i svåra tider och min hjälte, hon är den starkaste kvinnan jag vet och jag är inte lite stolt över att ha dig som min mamma <3
















"- Thank you for giving birth to me! "

2 kommentarer:

Ida Bernhardsson sa...

ååh va underbart!

Linda Strömberg sa...

UNDERBARASTE yvve! <3 -..inte konsigt att hon kläckt ut en sån underbar unge!