fredag 11 september 2009

"She can't catch me in those little high heals!"

En bild på barndomskompisarna nowadays :)


Ja man kan ju tro att mitt liv kretsar kring idol, det kan bli lite fel men samtidigt halva sanningen :P Har haft jätte jätte mysiga dagar med mina vänner!!, men har varit fruktansvärt tomt att vara hemma utan min Sino.
Igår vart jag orolig, men som vanligt i onödan.
Ska hämta honom vid tåget ikväll om han inte har missat det, missing <3
Idol idag: Mom, siss och Glennsan!
Idol i torsdags: Ida & Robin! (dammisråttisar) - men dom var skygga och jag såg dom inte

Idol i onsdags: Linda och Petra!
Fotboll & Idol i tisdags : Linda & Petra! (Örjan)

1 kommentar:

Ida Bernhardsson sa...

HAhahahahahhaa, alltså den bacon-ungen i mitt hjärta. Jag skrattade bara jga läste din rubrik! Love!