tisdag 5 augusti 2008

I'm Back to stay!

Vill börja inlägget med att be om ursäkt till mina trogna bloggfans ( u know who u are xD ) har fått klagomål om inte så bra uppdaterad blog... (som om ni inte vet vad som händer ändå :P


well anywho :

Har varit en mycket tuff dag med nya prövningar:



  • Upp redo för en lång arbetsdag 8.45-18.30


  • Inger får medalj för dagens arbetsmoral "Åhh Isabell lilla gumman nu är det dags för storstädning! det kommer gå så fort när det är vi två som hjälps åt! " vill tillägga att det e så sant som det är sagt - rent är bara förnamnet av vad det blev - old bruna bönor i kulningssystemet bye bye!


  • Klockan närmar sig arbetsdagens slut och jag och Jenny jobbar kvar, men eftersom jag inte fann dagen tillräckligt givande tänkte jag att det kunde vara intressant att se hur ont det gjorde att skära finger i maskinerna :D and so I did * proud*

Ringa mamma, fråga om lilla delade fingret kanske ska sys eftersom det inte slutar blöda duktigt... - men är man en Buonassisi så är man, tejp,bandage och lite god vilja efter att ha hört sjuksköterskan säga.. : " vik ner fliken och skölj rent"


one question.. Har hon gjort det själv någon gång? Charkmaskinerna sågar djupt!
Men nu kan jag tillochmed skriva med fingret på tangentbordet så jajg borde överleva :)


Avslutade dagen med en vacker promenad i regnet med Linda till ica för att handla godis, väl där träffade vi såklart vår hangaroud Peetey som följde med hem efter jobbet och tillsammans kollade vi film (fråga linda vad den handlade om) och göttade oss <3 color="#cc0000">inga kvällar som dom med er <3<3


Any who any where far far away


You are sure home early^^

Äntligen kan jag lägga upp bilder igen och måste ta igen förlorad publicering av never back down hunken <3>

Inga kommentarer: