måndag 11 augusti 2008

böbbysaurus!


Hellow people!

Kvällen/natten spenderades chockerande nog med Lindosaurus och Peeteysaurus xD Det blev guitarhero contest och onyttigheter till det :)
När övertröttheten slog in efter gårdagens bravader på krogen skrattade vi som aldrig förr!
- "snälla gör den natur tanten på skånska" - jag säger bara en sak... -DÄR FICK DU!
- långt in i afrikas djungel kan man inte vandra utan att riskera den fruktade, men primitiva primaten mongoapan, den livnär sig främst på rötter och fötter..
- Han var värsta stockern- i sin raggar bil, volvo 740! böppysaourus! " vi måste ju typ vara släkt typ, yo feel the flow! xD
-" Här är ett klipp när jag cyklar som hon som vi låste in i förrådet hos Bella när vi var små!"
- " Jag ska döpa min lila vattentäta hjälpande hand till Böppysaurus"
-"Jag har kommit på värsta soundtracket till min riddarfilm när kungen har dött! *vissel vissel* asgarv!! det är harryPotter! fel fel fel! :D

Tårarna rann och det var ett helt underbart skrattanfall!
Tror inte ni förstår hur ni har förgyllt min sommar, förr ville jag inte komma hem- nu vill jag inte åka.. mer kan jag inte säga <3

One week left... use it!

"You are sure home early "

Inga kommentarer: