onsdag 6 augusti 2008

Innebandy turnering!


Helt undebar kväll i Berghultskolans gympasal!
Hela family strömberg - Pia Lots of 94.or och svett och fighting spirit!!
Bästa träningen på jag vet inte hur länge! helt oslagbart kul!

Imon bitti gäller det igen, om jag kan gå för all träningsvärk xD

Imon är det även tillbaka till ica som gäller, 3 dagar kvar nu det fixar vi snabbt! får se om mongofingret håller med :)

Linda och peetey kollar på skräckfilm och jag sitter utmattad här, fan borde gå upp men tror jag somnar på vägen.. får ladda inför fotboll imon bitti kanske? jejj

Bio med mamma och nina direkt efter jóbbet imon med :D Mamma mia får se hur många toasters det är :P

Var på ikea igår med Flickorna och Syster också så lägger upp en bild på mig och mongofingret :)

God natt god natt
U are sure home early!

Inga kommentarer: