tisdag 12 augusti 2008

Packing my shit...

Where to start...?
Denna sommaren har gått så fort, jobbet,Trion,hunden borta,flytt till nya huset,alla utekvällar!
Men nu tror jag verkligheten springer ikapp mig, packa...igen....jag känner ju mig precis mer hemma än någonsin med Petra och Linda och mitt underbara rum, alla nya människor som jag sakta med säkert lär känna.. vad händer sen när jag kommer hem? Nu har man precis börjat få flyt på det hela, smeknamnen landar och jag själv är en del av alltihopa en karaktär i serien..
-BQ,häftmassan,Fluffet,SpyP,DrakP,Torre,- Were making new names my friends!
Även om denna APU kommer bli en grym upplevelse och antagligen något av det roligaste jag någonsin gjort så vet jag att direkt efteråt bär det åter av till Forshaga, en tom lägenhet inga lyckliga skall till välkomnande eller skor på vift båda hundarna borta..Inga sjuka grannar som jag ska vara med 24/7 studenten took them away..
Tur att Jopidopen kommer infinna sig <3>
Men kvar här hemma lämnar jag någonting att komma tillbaka till...

vill inte åka ifrån det som kommit att bli den bästa trion någonsin!

Enough med lipandet för idag, ikväll bär det av till sista utgången denna sommaren med mitt crew! Tisdagsklubben-Trädgårn och massa dans!! Ge mig nu en sista underbar natt innan resan upp till Skäckerfjället och alla fåglar,vapen och galna Italienare!



Ni gav mig den platsen jag tidigare inte hade här hemma, tillät mig att vara mitt sjuka jag - utan minsta tvekan - Jag älskar er <3


"You are sure home early"


2 kommentarer:

Sofie sa...

Du får se det från den ljusa sidan gumman, du verkar ju ha något helt underbart att återvända till om mindre än ett år! :)

Länkar dig också ;)
Sofiekans.blogg.se

Linda Strömberg sa...

älsklingpälskling, jag blev helt tårögd av ditt inlägg (lipig som jag är) men du ska veta att du har vart med & gjort denna sommaren till den bästa. tiden går fort & när du kommer tillbaka ska vi göra nya minnen som varar förevigt, precis som i sommar!!!
& vi kommer vara precis här vi är för dig när du kommer hem. inget kommer förändras! word to your mother. ses om en timme, INNEBANDY liirande. LOVEYOU, bigtime HONEY!