måndag 21 juli 2008

Only Malekai can make u happy ^^

Ja, en blogg ska man väl egentligen skriva i dagligen men verkar ju inte vara något för mig :P

Efter en underbar dag med Lindo och Peetey i stan igår med bio och shopping :)
-Sex and the city! ****
fyra av fem toasters
Blev uppraggade av två engelsmän på mindre än 5 mi^n... säger bara en sak... läs dagens rubrik =)
Idag började jag dagen med att äta en hamburgare för att totalt ladda inför gymmet!! Städade övervåningen på huset vårt och ringde sedan och väckte Linda som låg och sov fortfarande kl 1 ;) Men racer bruden flög upp och tog sig till gymmet på mindre än 20 min vilket är värt en eloge och i sitt följe hade hon med sig Teddan Theodor som också ville visa vad hans muskler gick för!
Klockan blev sanbbt 2 och ännu snabbare halv 3!!!! tjena, måste äta.duscha och ta mig m´ner till jobbet och börjar kl 3! ja på nått vänster pratade jag i telefon till kl 14.40 och sen hann jag ändå!!!
Tack så mkt tack! autograferna tar vi sedan ;)
Kom hem och fick grillat och glass och sen vandrade jag ner till datorn för att koolla på trailers och bilder från Never back down... movie in my heart! <3<3
"You are sure home early"
ocg hata att min dator inte kan överföra bilder...!!!

Inga kommentarer: