onsdag 16 juli 2008

Första inlägget ^^

Hej hopp gummi..( ja ni vet ju vad som följer)

Kan ju vara bra att hålla iaf första inlägger lite städat för att uttrycka sig på ett mycket sofistikerat sätt!

Ja eftersom mina kära vänner (även kallade svampbobkaraktärer) har bloggar och jag bara totalt suger på att blogga beslutade jag mig i hettan att skapa en ny. Kanske kan få en nytändning och öppna mig på helt nya sätt nu när internet ger oss möjligheten att nå ut till jordens alla kanter! (är inte jorden rund??)

Var ute med Lindaskrinda, Peetey & Sanne och dansade igår natt, tungt att gå upp och jobba idag efter några cl för mycket vätska ner i strupen, men vad gör man inte? VIP,trädgårn,flickorna kan ju inte stanna hemma (även om det var nära ett tag)

Skulle tittat film med Lindi,Teddan-Theodor&Simonolono men tiden försvann efter att ha jobbat till 9 så Systern tvingade med sig mig och hennes stackars pojkvän och tillsammans drog vi på en speedad ride till stenkullen och tillbaka! puhh! not funny!! men ja det vad nog bra för kladdkakan som vilade i magsäcken..

Time to sleep-jobb imon. Är man ica-bitch med Peetey så är man ^^,

"you are sure home early "

1 kommentar:

Linda Strömberg sa...

iiih, min älskade BELLIS!
satan va kul att du kirrat en blogg. ME LIKE!!! <3
tuuuusen tack för igår, bilderna är underbara. precis som du!!
ses imorgon, LOVE!