fredag 4 juni 2010

Puckade PC

Min dator bestämde sig för att bara sluta gilla internet, inte en tanke vi delar direkt...
Men tack vare Glenn som la ner gårdagens kväll på burken ( blir lite fel när den e så liten och tunn att säga burken) så funderar den igen!!
TACK GLENNSAN:)

Att lägga in en klassiskt vacker bild på Glenn skulle bli fel då det inte skulle spegla hans personlighet eller fotogeniska uttryck ;) Miner är det som kännertecknar honom
Drömtårta till dig <3
Hela veckan har jag fixat med Sina för den nya lägenheten som kommer bli så fin så!
lunch på bryggan hos pappa, inte illa fint där inte I just löööv it :)
Det bästa som finns har äntligen gjort comeback och jordgubbarna slinker ner kilovis i magen!!!
För er som inte testat vårsolen kan jag säga att den är av extra karaktär i år!
en timma i drömmarnas land på veranda slutade med att jag vaknade som kräfta...
dag 2 såg ryggen ännu värre ut än framsidan!
"Jag blir aldrig bränd my ass!"
Jag blir as bränd efter bara en fjantig timma i solen...

Inga kommentarer: