måndag 28 juni 2010

Midsommar helg i Hudiksvall

Ciao
En underbar helg har det varit! i Torsdags kom lilla Sandy, Fräs och Fräsbror Anton och hämtade mig tillsammans med allas packning samt 3 fyrbenta började den ca 70 mil långa resan mot fam. Fräs sommarstuga!
Midsommar afton blev som på gamla filmer med dans till live musik med allt från de bästa vännerna till de gamla eller förståndshandikappade- alla dansade skrattade och njöt!!
Nä klockan blev över 12 blev det allsång för lilla mig och mitt 20år påbörjades i den bästa sinnesstämningen som någon hade kunnat önska :)!


Dessutom fick jag ett presentkort på sminkning samt produkter på make up store av alla små forshaga vänner vilket var mitt i prick!
kan inte låta bli att tänka att det kommer bli många sminkningar framöver även på er vid fest!
;-)

Tack!
Underbart bil sällskap! utan er hade det känts ännu längre! (om det varit möjligt ;P)

Allas valpar har inte heller gjort det lättare och nu planeras livet om lite och jag lovar mig själv att så fort som möjligt skaffa en egen liten krabat som "Satan" ovan på bilden. Lina du vet att det är samma kombination som får det att krypa i hela kroppen av spänning.... Vill ha vill ha vill ha och kommer en vacker dag - den vackraste och bästa dagen också skaffa en... måste bara blir klar med allt som hindrar mig...

Vinna på lotto- jobba som man vill och bli klar med studierna - ja tack!

Ciao!
'

Inga kommentarer: