torsdag 24 juni 2010

Grattis syskon i efterskott!

Igår blev mina underbara syskon 18!!
huset var fullt med folk och bloggande fanns inte med på schemat :)
Vi alla tre firades och det var den godaste maten och det finaste sällskapet
Tack för igår!

Unerbart vackra blommorna- favoriterna såklart från lilla fräs sandy och djuren :)

Vackra syster <3>
Vackra bror<3>
Så mycket fina gåvor så det var inte klok! <3
Klocka
parfym
ljuslykta
kläder
smycken
pengar och
inte minst överraskningen från min älskade Sino<3!
Ringen jag så länge dreglat efter- Jag fick kort efter kort med ledtrådar och vart nästa kort låg!
ditt käraste fordon - Berit
Där kan du värma dig- öppna spisen
nära plurret- under polen
under sängen- och den var den- så fiin och importerad från Tyskland då det endast fanns 3 ex kvar i hela världen !! =0

Efter jobbet drar jag och flickorna till Huddik!
See you soon ha en underbar midsommar!


Inga kommentarer: