torsdag 10 juni 2010

Farmer family

Ciao!
Idag har varit en grymt händelserik dag med mycket familjemöten.
*Först var vi på stranden som vanligt
*Sedan åt vi alla fyra pizza ute på gatan
*Sen till Andro&Bruna där även lilla Emanuel på 6 år underbart söt pojke samt David befann sig :)
*Vidare till Strunjan och nästa släkting, farmer family- inte alla som har en djurpark på tomten!
*Portoroz för att se det nya och var mamma, nino, pappa jobbat genom tiderna
*Piran för att se hur vi ska åka på lördag när det bär av till Venedig över dagen :)
*Tillbaka hemma för att nana !!!!

Nina Farmor och jag i Tuz nybyggda köpcentret där vi redan spenderat 2 dagar
Favoritbutiken nr 1
Och så har vi sett den! med Slovensk text inte alla som har det :P
kan inte säga att den var alls lika bra som förväntat :/
DAGENS! Jag vill också ha en åsna i trädgården haha vad har din släkting i sin trädgård?
En get kanske? bredvid åsnan? eller kanske som dom 4?

Portoroz vid nya gångbanan
Piran - så grymt vackert! värt att se

Sov så gott mina kära läsare
Jag somnar där jag sitter snart och det är ocoolt så ska dra mig tillbaka för imon blir det nog träning innan frukost

Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fina ni är mina söta prinsessor!!!:))/Mamsen