måndag 21 december 2009

Va f*n ska man säga...?


Gott folk vet inte vad jag ska säga...


- Jag hade bokat in träning idag, efter över 2 veckors vila... och vad händer ... jag är sjuk igen....!!!!!ursäkta mina agressiva beteenden men jag orkar inte mer... jag gör verkligen inte det, kan inte minnas när jag kände mig frisk senast.. eller jo för över ett år sedan när jag tränade och var hård i kroppen och visste vad kondition var för nått... inte när jag var 7kg tyngre och inte visste hur ett par jeans såg ut för inga passade... det skulle bli skillnad idag men tydligen inte....


- dessutom har min nya mobil gått sönder idag också... jag tackar gud eller någon annan snubbe eller kvinna sombestämt sig för att styra mitt liv, ber dom dra och leta reda på lite lifskvalitet för att vara 19 och känna sig som 85 suger häst ja ni vet vad...

Inga kommentarer: