fredag 4 december 2009

Kul dag på jobbet!

Inte mycket att göra idag heller så blev till att baka fika till arbetskamrateran för mig och Anna medans Simon traskade till statoil för att köpa en skrapa till bilen.. när dagens syslor var över skrattade vi litte extra bara för att det behövs. Bjuder på ett par bilder som Anna tog när jag demostrerade hur lussebullsprillor skulle tas;) Dessutom lyckades jag fånga mamma i operations mundering :P

Lägg också märke till hur mina pennor får mig att se fruktansvärt intelligent ut, måste höja min iq med minst 50% vilket gör mig mer eller mindre oslagbar... om du inte skaffar en namnskylt med plats för pennor! ... det har iof ganska många så jag tar tillbaka allt...

äkta arbets glädje
Diskuterar med simon
mami!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ball outfit!!