måndag 7 december 2009

Ugly shit

Ugly shit
Igår gjorde jag en enormt roande upptäckt! Denna otroligt fula "prydnads sak" som dessutom råkar bo hemma hos pappa och Ulla i alingsås kommer inte värifrån jag trodde...
Jag satt igår och öppnade mitt sinne och berättade hur jag tyckte de skulle renovera huset och påpekade att de måste slänga allt små skit som man sparar.. " och det huvudet Ulla måste du slänga!"
-Vadå jag? det har Christian köpt innan jag träffade pappa.
...att jag inte dog av skratt! Jag som tycker min bror har ett estetiskt öga!
Pappa förklarade att han hittat denna vackra kreation på en loppis någonstans för en massa herrans år sedan...
Ja egentligen spelar inte detta någon roll, poängen är iaf att den behöver tillbaka till en loppis :P

or we just keep it cuz I kind of like it :P haha

Inga kommentarer: