måndag 28 december 2009

julemys i källaren




Åhh här sitter jag och myser med min nya underbart fina filt jag önskade mig och fick i julklapp! :) Det har varit en underbart mysig jul men inte heller så lugn som man hade kunnat vänta sig så jag har inte haft någon tid alls till övers för bloggande :P
Har faktiskt legat väldigt sjuk så det var inte min tanke att blogga när jag bara låg som en slemhög framför tv.n ...
Och jag vet inte vilket annat år tomten tyckt att jag var så snäll som just i år för presenter i överflöd blev det! Både att ge bort och ta emot.
Träningskläder, smycken, myshalsduk,necessär, kosmetika,inredning osv osv juldagsmorgon for jag till karlstad och firade med pojken och familj och sen tillbaka i helvetes vädret på annandagen.
But jejj'! we are alive and one step closer to Thailand !!!
Måste ju nämna min lilla pärla jag fick som såååå ska med och fota när vi når thailand, 10 meters down ;)

Dessutom fick jag ett presentkort på gymmet med personligtränare som förhoppningsvis kommer resultera i förändring, nu har jag fått nog... idag började det... och bara så ni vet så kommer det gå jätte bra :)

"later"

Inga kommentarer: