lördag 18 oktober 2008

Yellow!

Ja asså fest kändes det inte som , vet inte om det var för att det var betydligt lugnare även för att vara Forshaga, eller var det för att man var spiknykter eller för att man blivit trött på allt "festande" där den fullaste vinner? - ja ska bli roligare imon, Nöjes, new place new peolpe, Mattias var inte igår man såg den gamle räven, och kanske tittar finbesök in ..
Åh dans med mina flickor yes yes yes!!!

- haha eloge till mig och Jop idag som faktiskt framstod som mycket alkoholpåverkade även bland folket idag :P
- och en bamsekram till Pip som var jätte söt! :) " ruffs ruffs i håret" x)

Upp imon då för lite mer träning :) men dock inte trist joggning only ( som typ idag, hejja Eddie också, min nya löpar vän på 4 ben!) utan boxning, ska bli kul att trötta ut kroppen igen, var ju trots allt några timmar sen, strange bara att jag inte kan gå ner i vikt, jag står fan helt jävla stilla... suck suck suck.. ja ja, får väl efterlysa mina magrutor någon annanstans :P
God natt :) pusspuss

1 kommentar:

Sofie sa...

Du får ju massa muskler, klart du inte går ner i vikt då ;)
Bamsekram på dig med sötnos! :) <3