måndag 13 oktober 2008

knasigt

Borde sitta och läsa min engelskabok men det går dåligt, jag menar lyssna själva " to kill a mockingbird" inte direkt ett slagnamn :P
Har vart en fin fin helg med olala och nikke på besök, samt riktigt lyckad utgång i karlstad! Fick träffat Sina både på krogen och senare för lite movienight, samtidigt som jag var akut fyllechaffis åt oerhört fulla pojkar, varav en hade date med toastolen samtidigt som jag försökte äta upp resterna från min fina kebabtallrik :s tappade änna matlusten :P

For those who doesn't know , så har jag lärt mig att räkna till tio på persiska, tänkte kan ju vara värt att nämna när man ändå är i farten lixom :P

Imon e det dags för boxning igen, får se hur jag ska ta mig dit när Micke är iväg på praktik, bli antingen med Knapp om han ska dit eller så tar man bussen... det går ju det också..

Hadde oerhört kul igår med 3timmars tvätt, disk,löpning och sedan bäddade jag rent, - Pocahontas is back in my bed! <3
Nej study time :(

"you are sure home early"

Inga kommentarer: