söndag 19 oktober 2008

Nightly visit

Har efter underbar utekväll igår varit seg hela dagen idag, åt underbar middag med Jop och Knapp aka "button"(bryt på skånska) xD potatisgratäng, fläskfilé b-sås och ketchup ( ofcourse) känns som om jag inte ätit annat än köttbullar och pasta sen jag kom tillbaka till Forshaga.

Tror Sina ramlar in senare :) , massage står på listan - back pain!!
Gjorde en riktig Linda idag också genom att glömma platttången på och få märken på de vita möblerna! hihi illa illa illa..
Försöker plugga men får inget gjort så vet inte vad jag ska ta mig till faktiskt, såhär kan det inte fortsätta.. då kommer jag hamna i portalen och då kan jag lika gärna sova istället för att gå till skolan alls..
6 dagar kvar till thailand!!!!!! - thought you should know ;)

"you are sure home early"


1 kommentar:

Linda Strömberg sa...

du&jag bellis.
vilket team! tänk om vi ska bo ihop, då kommer hela lägenheten brinna ner av våra plattångar! ;) .. ILOVEYOU!