onsdag 8 oktober 2008

Plugg

Can't remember when I spent so many hours thinking about money...
Har suttit med Pappsen i telefon i 2 timmar för att försöka förstå penningpolitik och politiska-ekonomiska verktyg bla blabla... Fattar inte hur jag kan ha så fruktansvärt svårt för allt sånt, antagligen för att jag tycker det är dö trist (i)...
Fick iaf uträttat vissa frågetecken ( grazie pappa <3)

Sedan slog jag och Jop våra kloka skallar samman och gick igenom alla frågor igen.. och nu sover hon och jag sitter här, båda (eller ´ja iaf jag) är fullt medveten om att mina kunskaper inte är i närheten nog för resultatet jag söker..
Känner mig som en Straight B student at the moment.. Where have all my A's gone missing?

På fredag är det inflyttningsfest hos nicolasLegolas och sedan utgång, där jag förhoppningsvis får möta upp med sparrar vännen ^^,

"u are sure home early"

Inga kommentarer: