torsdag 16 juni 2011

sista stressen & Syskon kärlek

tuudels!
syskon kärlek det e bra kärlek det!

Sent är det men vad gör det när jag inte behöver passa någon speciell tid imorgon bitti? Jag ska bara upp när hunden väcker mig och behöver ut, lite som skalmans ät och sov klocka!
Imorgon är sista dagen jag passar den lilla krabaten för denna gången, det blir tomt men mycket tid att slösa bort på onödiga sysslor!
Imorgon ska jag också försöka skicka in sista arbetet i Engelskan, det är inget jag är stolt över detta arbetet och det har inte alls blivit som jag hade tänkt mig, men det finns ingen tid och speciellt ingen ork till att plugga mer nu alls! tråkigt när de muntliga proven gick så bra..

Idag började dagen med en låång promenad med min älskade syster! Efter över en timma av lydigt följande av oranga prickar på träden i skogen såg vi en skylt 6km härskogen! Shit Majbritt det var ju inte riktigt planen va! Men med hjälp av var sin iphone började vi traska runt med gps.en och hittade en annan väg via Ryggebol! och efter 2,5 timmars promenad i skog och på grusväg kom vi hem igen, hungriga som vargar blev det tacos till frukost vid halv 1! Kommer sakna min lilla Nina när hon ger sig ut på äventyr! 2 September, Nya Zeeland obestämd tid.. men vilket ÄVENTYR!


nu sista stressen med Engelskan
Imorgon väntar fystest med Military Fitness träningen!


Inga kommentarer: