torsdag 9 juni 2011

Pinsamt värre men så kan det gå

I am alive!
Ja som rubriken säger... pinsamt, men helt klart rätt prioriterat..! Jag Isabelle Marie börjar få ett liv tillbaka!! HippHipp hurra! Jag är inte längre nedgrävd i mina basårs böcker, har ett skivbord som inte lägre täcks av papper och block och har slängt in ryggsäcken i ett skåp! Känslan går inte att beskriva faktiskt, aldrig varit så stolt över att klara något, det trodde jag inte :) 
Så, nog om det, för nu är det över, finoto, done! 
Allt som återstår är eng C men det kommer lösa sig så fiiiint så efter detta, sa han som sket i vasken!   


Syskonen har tagit studenten, Nonno har varit här i 1,5 veckor och jag börjar känna dom där känslorna man bara gör när sommaren närmar sig! synd att det inte är så året runt, tänk att alltid ha den där goa känslan av att "åhhh det börjar bli fina kvällar, varmare ute och kvällsdopp i sjön känslan" Den bästa på året :) 


Påtal om kvällsdopp så var det precis det jag och Linda skrinda min vän gjorde igår och det var bannemig inte fyskam... det enda som hade kunnat redigeras bort ur denna idylliska bild jag målar upp det är myggorna samt knotten, hej då på er äckliga kryp tack!
En jätte efterlängtad kväll fylld med skratt som alltid! <3


Nu ska jag nana för imon väntar nationella i Engelskan
Hoppas du tyckte det var intressant att få ett litet blogginlägg igen mamms <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja som jag väntat:))!

Anonym sa...

Ja som jag väntat:))!