måndag 28 mars 2011

Tur med Ida

Ida & mitt inlägg får bli i lila, för det är en bra färg :)

 Det var en fin avslutning på en fin dag!
I detta vår väder kunde det inte passat bättre med något annat än en promenad, dessutom med min Ida som jag inte fått se på evigheters evighet!
bättring måste det bli på den fronten... jag får helt enkelt dega i din soffa istället för min :P
8 km runt sjön blev det, sen kan man ju om man är besatt i km räkna med de två som är från mig ner till sjön, men det gör vi inte eftersom ida körde hem mig i sin ferrari från Nova hallen där vi kollade på alla coola pojkar på skateboard och cykel :)
Dom var på nått sätt väldigt mycket coolare när man var liten, dock fortfarande gulligt när de klunsar om vem som ska få trixa först.

Härligt att få lufta lite tankar och uppdateras lite av varandras tillvaro
ses snart igen min Ida :) 

The days of our life





 Det har vi gjort bra :) 

1 kommentar:

Ida sa...

VILKET GULLIGT INLÄGG SÖTNOS!