tisdag 15 mars 2011

Nu slipper ni inte mig! :)

Haha att det skulle vara så lätt som en fingertryckning och Vipps!! Jag kan återigen redigera min text på bloggen!
Daahhh kanske ni tänker men niiiice tänker jag :) 
Det är nog problemet av tråkiga inlägg att läsa i kombination med plugg och iphone som gjort att det blir så dåligt skrivet som det blir!

Men när Joanna lite brutalt slängde ur sig... det är dags att skriva på bloggen.. fick jag mig en spark i baken :) (Så right back at you!  november joanna november ) 

Det har hänt mycket fast bara inom ett område...skolan... nu har jag tentavecka det innebär att jag har kemiplugg hela veckan hela dagarna för att fixa tentan i organisk och biokemi på tisdag! Fingers crossed! 

Jag och kim min kära klasskompis har sedan någon månad sedan startat som ett litet krig... inget coolt sådant och det är inget jag är stolt över... eller ok lite... det är kul och jag tänkte att (alla!!) mina läsare gärna får testa! Can knockdown iphone eller android... slog sjukt rekord idag mellan pluggronderna så tänkte bjuda på det innan jag somnar :) 
Give it a go!

Nightinighti!

Inga kommentarer: