onsdag 30 mars 2011

körigt

Idag har varit en sådan dag när humöret inte styrs av mig utan tar befälet själv :P Sådär så man får åka bergodalbana massa gånger om.. Men jag har tydligen fixat det med idag även om det är jobbigt när det är så. Tur att jag har en mamma som kan ta det och som bara skratta åt mig när jag ringer från sovrummet till vardagsrummet och har ett psykbryt !


Idag har jag ändå hunnit göra mycket på nått vänster men ändå inte alls allt jag ville..
*Cyklat till Lerumsvuxenutbildning för att få alla instruktioner samt datum för att tenta av Eng C
*cyklat hem såklart
*Ätit annanas med banan hasselnötter och keso
*ätit mitt godis
*Läst massa sidor i älskade boken Mikrobiologi ( lite lögn, den rekommenderas ej om ni har ett liv)
*Kollat TopModel
*Pluggat mer
*Somnat på verandan en kvart i solen
*Städat övervåningen, och mitt rum sådär noga som man måste ibland för att kunna andas på nätterna
*hängt tvätt
*Försökt fixa min fina tröja som förstörts i tvätten... :/
*Ätit mammas mat
*Kollat massa klänningar och bikini på nelly, bubbleroom och hm
*Ätit muffins som Nina bakat
*Kollat på sverigesmästerkock


Och pratat i telefon såklart både med Sina,Mimmi,Malin,Anna och pappa


Tjohejsandag ser jag ju när jag läser allt som har gjorts...får nog känna mig nöjd och ta och lägga mig... får läsa de andra sidorna imon kanske och då också försöka komma iväg på lite riktig träning på gym...


God natt amigos

1 kommentar:

Anonym sa...

Älska dig!

//Busmorsi