tisdag 6 april 2010

Vägskäl

Jag kommer till dom hela tiden, dessa vägskäl och har aldrig bara en lätt lösning, eller en karta som säger vilken väg jag ska ta...
Underbar gps hela vägen, men precis när jag måste välja stig så tar batteriet i gps.en slut och man ska själv ta ett beslut som kan leda till vattenfall och paradis stränder, eller så kan man hamna på omvägen, som leder dig runt i skogen tills du får hittat nya batterier till gps.en.
~~~~***~~~~
Hämtat Mehran med Sino nu ikv rolig kille det där :) , blir nog att ta sig till jobbet imon bitti efter att varit hemma sjuk idag, får se hur jag mår imon, eller ja om typ några timmar för det är då jag ska upp..
~~*~~
Jag behöver en gps som aldrig dör...
Eller så behöver jag bara lyssna till mig själv... behöver bara sluta mumla så jävla mycket...

Inga kommentarer: