måndag 12 april 2010

Kazzz

För ingen fattar hur mycket jag saknar att ha ett eget djur!!!
Helt fantastiskt väder idag, had inte suttit fel med en hundpromenad eller katt i följe...
Jag har varit kaaazz på att blogga den sista tiden, måste skaffa en bärbardator. En 13" För annars blir den tung att bära med sig till skolan. Ja tänk om jag går på Naturvetenskapligt basår till hösten, god natt och adjö Bella.
Jag tror det kommer gå bra.... eller? .... as nervös!
Har jobbat hela helgen på djurskyddet och dagen har spenderats åt studier- kass studieteknik för har inte fått gjort så mycket. Kan också bero på att jag istället städade Ullas&Pappas bil som tack för lånet, den fick en fin invändig putsning så nu skiner instrumentbrädan :)




Igår kväll/ Natt spenderades med Linda Peet och Johanna som tillsammans åt glass och drog in ångorna från nagelfixarprylar, japp, Bella dvs jag, gillar inte egentligen att benämna mig i tredje person, men jag iaf fick mina manligt korta naglar fixade av Johanna :) så nu mina vänner är dom glittriga i lila med fadat silver, väldigt tjejigt!
Kul att ha testat på det, känner mig lite obekväm i det dock men snyggt gjorda är dom iaf! :)
Nej nu ska jag ta tag i mitt liv lite och köra en låt på bandhero kanske, det var inte igår...
Sino hämtar mig efter 7 när han slutat och så bär det kanske av till Alingsås idag, tidigt upp imon bara för att plocka 7tåget från stationen till Floda och jobba vårdcentralen till 4 för att gå på spanska prov kl 6 i Lerum, Tomorrow will be a fun day! eller nått :)


Inga kommentarer: