fredag 2 april 2010

Underbar morgon!

Blev väckt av hjärtat vid halv 9 efter en jätte mysig kväll igår, Tyvärr lyckades jag inte bowla för att det gjorde alldeles för ont... men jag fanns med som suport och kastade 2 strikes för Sino efter att fyllt mina tre egna med streck efter att ha fått rulla klotet som ett litet tjockt barn som tänker på socker...

Efter att ha vaknat satte vi oss i Jerry och jag körde Sino till the train, vi passade också på att ta en bild på mitt nyvakna face :PSamtidigt som vi gled in mot la stada Alingsås lyssnade vi på Hoffmaestros Highway och skrattade :)
Puss och hej och så tog han tåget och jag åkte till Jet för att ge Jerry en påskpresent i form av vätska och vidare mot Maxi för att införskaffa Färskt bröd :)

Pojkebovägen xx var nästa stopp och tillsammans med Pappa Ulla och Lillasyster har vi nu njutit av en god frukost denna underbara påskhelg!










1 kommentar:

Ida Bernhardsson sa...

Vad härligt det låter och va kul att du mår bra! Skulle du inte fixa ryggen denna morgon? Gick det bra isf? PUSS