söndag 21 september 2008

Weekend full of happenings!

Time to write again...

jorden har snurrat några extra varv och bidragit med ännu fler resor för min del.

Torsdag dag och Bengtsson bestämde sig för att äntligen komma och hälsa på, känns som om du bor långt borta men är ju fortfarande kvar i Forshaga jue!! Fick skratta lite med honom och äta... -skräll- Det är det vi gör bäst Bengovic matvrak x)
Senare på natten kom Bunny med bussen efter sin resa ända från Luleå <3>

På fredagen droppade Olala och Ponti in i lagom tid för att joina mig Jop och Bunny och allt annat folk för att dra på förfest hos Kristin. Singstar och alkohol,skratt och sen var det bara att dra sig mot bussen in till Karlstad.
Blev dock ett kort besök för mig eftersom någon bestämde sig för att spetsa min drink med något annat roligt... De satte mig i en taxi efter att ha vägrat ambulans och så mötte Simon upp för att ta hem mig. -Thanks...!

Lördagen var jag fit for fight igen efter Vp.s kebabtallrik och massa liter vatten, gjorde inte som de andra och tog en återställare utan höll mig nykter och var fylletaxi hela kvällen/natten. Kl.04.30 nångång hade tredje och sista omgången från karlstad ägt rum och efter att ha ätit den bästa French hotdog med Vitlök och ketchup kunde jag krama om min kudde!
Finns så mkt att skriva om helgen men jag tror det får förbli osagt...och låter bilden säga sitt, (bunny och ponti hem på lördag natt )

De två kommande helgerna bär det hemåt och då blir det till att träffa töserna! longing for movienight!

1 kommentar:

Sofie sa...

Bästa helgen på länge <3