måndag 8 september 2008

Hänga i säffle

Jaha, då befann man sig återigen i Säffle, men inte för lika lång tid denna gång. Då kanske ni undrar vad gör man frivilligt i säffle? För inte kan väl det vara någon metropol av nått slag? och svaret på den frågan är ett klart nej. Anledningen kunde vart för att jag skulle hälsa på någon kompis men det är det inte det heller, för Jacob går i skolan idag precis som alla andra på Forshagaakademin som inte ligger hemma för eventuell sjukdom, som Amanda-spionen-kommesarieOlsson.
Ett vackert och rörigt intro till dagens blogginlägg! Nej den enda och enkla anledningen till varför jag är här är för att jag har körlektioner inför morgondagens uppkörning! Kan inte fatta att det är dags... Är så jäkla nervös så jag tror jag kommer hinna krypa ur skinnet innan det är dags. Skulle aldrig kunna acceptera att jag kuggade uppkörningen även om jag vet att det inte skulle göra något för att en stor procent kuggar första gången. Men det går inte får inte hända och imon får vi reda på det, antingen så åker jag tillbaka till forshaga glad och med ett körkort eller så åker jag tillbaka med förnedringen om att jag kuggat.. Det kommer bli minst sagt en mycket känslosam dag imorgon!

Hade en rolig natt med folk hemma hos Micke P också, inte som förr men bättre än annars.
jacob,micke & okeido-( som btw fyller år samma datum som mig!! :P )är värda att nämna efter härligt snack igår om "pickachu toa pasta"

"you are sure home early"

Inga kommentarer: