söndag 3 juli 2011

Islandshäst i mitt hjärta


Häst är typ bäst! :)
Nu var det andra ritten denna sommaren på islandshästar och jag tror jag är frälst! Jag kan riktigt se en sådan goding på min lilla gård i framtiden... 
Jag Nina Figge och Becca fixade i ordning våra hästar, jag min "Vengi" och sedan bar det av ut i underbart vackert väder på varsin hästrygg i två fartfyllda timmar!

tack för en grymme dag! <3 


havet


 Bad i havet!

 Mys efter vår tur <3
Jag måste fått den mest keliga hästen i stallet - nöjd tjej 

Vi gosade så mycket att han började gäspa min söta Vengi :)
fint avslut på min lediga dag!

Jag vill dessutom avsluta detta inlägg med att tacka väderansvarige här på jorden, Tack för dagens väder trots länge lovat regn! Oerhört uppskattat!

imon väntar tandis och mer jobb
Aloha

Inga kommentarer: