onsdag 13 juli 2011

Definitionen av bad luck!

Gårdagen började med tandläkarbesök och därefter ett tåg missat med 30 sekunder. Äsch tänkte jag jag kan läsa min grymma bok istället :) det gjorde jag och resten av dagen rullade på fint!
Klockan 18 kom Malin och hämtade mig på jobbet för en kväll fylld av prat och go mat... Det var här det verkigen tog fart! Den kommande timman innebar en Preem station utan diesel kvar med en bil utan diesel i! Ett asgarv i service telefonen och vidare till centrum för att hämta ut pengar till thairestaurangen som ej tar kort! = bankomaten avstängd- jejj!! In på Ica för att ta ut pengar där! Det enda Malin vill köpa är slut och vi går ut tomhänta men med kontanter i plånboken. När vi kommer till tjaten för att betala har dom ingen växel så vi får inte betala var för sig!
Tur det var jag och fräs och inga aggressiva testosteron monster :p vi bara skrattade och år vår mat vid sjön med hundarna springandes lösa! Slutade underbart iaf! Bortsätt från knottkallsupar ;)

Later!

1 kommentar:

Sofie sa...

mys!
När får jag vara med på dejt? <3