måndag 11 april 2011

Det här med kamera

Gött nu är första Biologitentan skriven... nu får vi se hur det gick om ett par veckor...
.......~~~~~.......
Jag är den som alltid fotade allt i Forshaga, som alltid fotade allt innan jag flyttade dit, men tydligen så har jag en tendens att helt sluta ta kort så fort det finns någon annan som brukar göra det och som gör det bra!
Typ när jag är med min syster... även om hon inte tar några bilder så tar inte jag heller några, en annan är Linda, när jag är med henne så typ glömmer jag att jag också har en iphone att ta kort med... sen sitter man där som en sur unge och har inte några bra bilder på burken eller några kul kort att ladda upp här ! 
Så jag gör väl som vanligt och snor hennes bilder samtidigt som jag ska försöka bättra mig... 
Började redan idag när jag och Nina åkte till Mimmimormor för att ta ut de små vita mysmonstren!


Igår var en killer dag med Nina, Linda & Becca som innebar Shopping skratt mat, biskvier och anthonbergs mandel ägg... don't say nothing! 


Ullared


Sen den fina promenaden med lillasyster i Tollered






Så gött att våren är här... det ska regna imorgon, onödigt tycker jag...

Inga kommentarer: