måndag 10 januari 2011

Torka


Här går livet vidare, En trip till karlstad har jag och schärtat hunnit med och det var på tiden att hälsa på dom för jag har inte varit där på 3 månader!

Sen fortsatte verkligheten... två tentor närmar sig, därav denna mindre händelserika blogg :)
På lördag är det sista matte tentan
På måndag är det sista fysik tentan vågrörelselära....

Om jag klarar detta så är jag klar med hälften!! 4månader och Matte D, E & Fysik A, B kommer finnas på papper... gött hamsterkött säger jag.

Första träningen på flera massa hundra typ mega många veckor... sjuk har jag varit igen och det är ju inget att hurra över... men idag var jag med Becca och älskade syster i stenkullen för att röra lite på fläsket... gick ändå ok, men tråkigt att man blir fläskig så fort man blir dålig. omstarterna tröttar ut mig.

Nej nu bli det att hoppa in i duschen, sen topmodel med mamma och syster innan sängen kallar, imon är det en till tuff dag i skolan...

NAIGHT!

Inga kommentarer: