söndag 2 januari 2011

Sent men GOTT NYTT ÅR :)
Det var en lugn kväll hemma med med Sina fin middag och lite vin, massa smällare att skåda i det regniga vädret och sedan en hel nyårsdag i sängen med Twilightmarathon :)

Igår kväll kom min lilla Lippo på besök igen och jag var gladare än ni kan tänka er när han väckte mig i morse! Hoppade upp i sängen och bara mös sådär som en liten vovve kan göra...
Så jag plockade fram de begravda jaktbyxorna och kängorna och pölsade ut i snön!
Illa illa var det nog när vi gick vilse :P Stackars valp! 2 timmar senare var vi iaf hemma igen efter att ha tagit oss över stora områden utan varken stig eller någon aning om vart vi var.


Inte nog med det å såg jag flera legor från en älg! tur jag hade jaktbyxorna på mig :P

En halvtimmas promenad där stigen inte fanns, blåmäken på benen efter all hård skare! Snö till knäna hela vägen!

Inga kommentarer: