onsdag 19 maj 2010

fixat at grandmas


Plattorna är fina och rensade, gräset är klippt hundarna är rastade och trötta, mina boxningslindor är förkortade och sydda som nya och mammas gamla kjol blev kortare och min :)
Det var kul att se mimmimormor igen, det var för längesedan! Att dessutom få umgås lite med systern är bara såå mysigt..!
För det har varit underbart väder idag !!! Så efterlängtat!

1 timma i tel med malin på verandan, söt! som btw ska få hem drömkombinationen av fyrbent vän... Linas verk bör nämnas också...men jag e inte bitter... jag får helt enkelt ta en avkomma av hennes herre sen :)

Gårdagen vart helt underbar, trots att allt gick åt skogen för mig fram tills 8 när de kom så har det sedan dess gått på räls... och tro att de känner sin vän när de har med sig jodgubbar och geisha i alla dess former, underbara ni <3

Inga kommentarer: