fredag 14 maj 2010

Aktiv dag

En klassisk lista kanske ?

-Klockan ringer och frulle innan jag rullar ner i Molly till tåget 9.16 mot la stada

-10 spårvagn nr 11 drar förbi fjällgatan i majorna där jag kliver av, blir mäktigt sugen på boxning men får istället gå uppför Sveriges längsta och brantaste backe för att komma till spanska lärarens hem, lektion idag och ingen på tisdag en helt ok deal.


- 12, jag lämnar bostaden och tar spårvagn 11 och 3 för att möta upp syster yster som BTW made my day! <3>

-Efter scones sittande vi koppparmärra mötte vi upp Sina med familj för att tjingelinga och bara underbart skratta lite åt söööta Tilde.

- Tåget hem 16.16 eller 17 hem för att njut av mammas grillade mat!!

- Tåg 19.11 till Alingsås sina var gullig att hämtade mig på stationen och skutsa mig till Papi och Ulla, imon är det jobbdag på djurskyddet så det är verklligen dags att nana..

- 22.35 jag skriver detta och bestämmer mig för att det får räcka för idag.

Alldeles för mycket kollektivtrafik idag säger jag... skönt med bil imon bitti, kul när klockan ringer en bra bit innan 7... för 7 sitter jag redan i bilen....

Inga kommentarer: