lördag 17 oktober 2009

Ja då ska man iväg med bilen till ett ställe som gps.en får visa mig, hejja martin hans tekniska röst får be mig svänga höger vänster eller göra en laglig u sväng "hur man nu gör det mitt på motorvägen" ?
Sina åkte precis mor karlstad, var hos lilla pappsen och ulla inatt, mysigt mysigt och återigen längesedan känns det som.
Vi får se om det bir något jobb och isåfall mer detaljer och uppdatering senare, oavsett hur det blir så drar jag till Sandy ikväll för lite mysig matlagning och quality time :)

Btw vill jag ha en liten söt kissemisse i mitt hem nu!! helst en liten gråtigrerad men den på bilden skulle inte heller vara fel, om den lovar att inte växa.. :P

"One day is never like the next"

1 kommentar:

Sofie sa...

Hälsa Sandrow från mig, saknar dig buseet<3 Pusss & kram från pip