tisdag 27 oktober 2009

Give me something to do!

Asså heltidsjobb...borde inte folk komma, vill alla dö i svininfluensan !? :P Nej inte något illa ment, men blir långdraget och man känner sig som onödig arbetskraft när riskgrupperna verkar så obefintliga att jag slutligen spelar "toast war" på armor games, en jävla rostad macka i ett tecknat spel, då undrar jag vem som fått det programmet att gå igenom, då röstar jag hellre på den lilla pandan, den var mer intelligent :P Dessutom har jag lekt sönder med min mobil så batteriet är slut också :P haha låter lite depp, men har man något att göra går tiden så mycket fortare och då räknas inte några rostade mackor utan logisk spelföljd till kategorin tidsfördriv..
Efter jobbet bär det av till Pappsen och Ulla med syskonen för att säga hejdå, Thailand väntar dom och i en hel underbar månad ska de vara där och gotta sig... åhh 13 februari jag längtar!!



"sjung som om ingen hör dig, dansa som om ingen ser dig"

Inga kommentarer: