söndag 19 december 2010

Stress

Hellu
Hi
Shallaballawalla

Jag är som ett litet ilskt monster ena stunden och andra stunden känns allt så bra! ... svaret och anledningen på detta ärade problem är att det nalkas resa!
Imegon bär det av till Stockholm för att tidigt på tisdag morgon lyfta upp i luften mot Egypten och hajarnas nya mecka!

Igår var en väldigt händelserik dag, vaknade tidigt och städade hela källaren, tvättade 3maskiner och började packa alla mina saker, Ida kom förbi i stressen och det var inte igår vi sågs! Super mysigt och lite positiv ande som försökte peppa mig när jag sprang runt och var otrevlig :P
Förlåt ida och tack för du kom!

Sen bar de av till pappa och Ulla för julfirande och det var super mysigt! Mycket Skratt, bildvisning och ett glas vin, jag sov skönt i stugan som jag inte sett på månader och nu har jag knött i mig frukost och väntar på att mannen i stugan ska vaka för nu ska resten av familjen iväg på små ärenden i staden.... jag vill med men han kan ju inte lämnas ensam kvar i skogen :/

Later
Jag måste hem och packa klart sen...
Men först väntar en STOR middag :)

Inga kommentarer: